Voltar atrás

Escrito o:

Somentes o 28,6% das microempresas dispón de web corporativa, segundo o Informe ePyme12

Vimos de coñecer o Informe ePyme 2012, realizado pola Fundación para o Desenvolvemento Tecnolóxico das Empresas e a Sociedade (Fundetec) e o Observatorio Nacional das Telecomunicacións e a Sociedade da Información (ONTSI), que analiza o grao de implantación do TIC na economía española. A partir de datos do Instituto Nacional de Estatística (INE), este informe, que alcanza este ano a súa quinta edición, estuda a nivel cuantitativo e cualitativo a dispoñibilidade e uso de ferramentas tecnolóxicas por parte das microempresas e pemes dun total de dez agrupacións sectoriais, o que representa o 75% do tecido empresarial español.

Entre outras conclusións, apúntase a existencia dunha brecha tecnolóxica cada vez maior entre mircropymes e pemes e grandes empresas, aínda que tamén se constata que as microempresas seguen apostando polo TIC a pesar da crise.

Algúns datos

O informe deste ano apunta que o uso do computador e en pemes e grandes empresas é case absoluto en todos os sectores analizados: "mentres a penetración media no total das pemes e grandes empresas españolas é do 98,7%, en sete do dez sectores incluídos no informe sitúase por encima do 99%", sinala. Mentres tanto, "a penetración media nacional do computador sitúase no 71,3% nas microempresas, 27 puntos  porcentuais menos que nas empresas de 10 ou máis empregados. Sitúanse por baixo desa media os sectores de transporte e almacenamento (41%), comercio comerciante polo miúdo (55%), construción (66,8%), actividades inmobiliarias, administrativas e servizos auxiliares (68,9%) e industria (70,1%)".

Respecto ao outro gran equipamento TIC das empresas, o móbil, "a penetración en pemes e grandes empresas sitúase no 93,8%, mentres no caso das microempresas a penetración media é do 72,4%, superando nun punto porcentual ao computador".

Respecto de Internet, advírtese a súa consolidación e uso cotián en todas as pemes e grandes empresas españolas, cunha penetración do 97,5%. Nas microempresas, con todo, a penetración media de Internet sitúase no 65,2%. As pemes e grandes empresas, ademais, contan con web corporativa nun 71% dos casos, mentres que só dispoñen dela o 28,6% das micropymes.

As redes sociais pola súa banda, só son utilizadas por un 9% das micropymes, porcentaxe que ascende até o 17,4% no caso das pemes e grandes empresas. O informe indica que, en xeral, o uso de redes sociais aínda é minoritario e os empresarios aínda "non teñen claros os beneficios que achegan".

No entanto, o acceso das microempresas a internet, web corporativa ou redes sociais varía tamén en gran medida dependendo do sector de actividade no que nos atopemos.

VER INFORME