Escrito o:
CURSO Creatividade e Innovación para a Diferenciación en Mercados Exteriores
A CEL organiza este taller de traballo, no marco do programa INTERNOVAMARKET-FOOD, sobre como deseñar ofertas innovadoras orientadas a mercados internacionais. Con un enfoque eminentemente práctico, busca formar sobre ferramentas non tradicionais de internacionalización e como abordar procesos innovadores para descubrir oportunidades reais e conseguir vantaxes competitivas en mercados exteriores.
O programa, descargable completo en pdf ao final desta entrada, comprende formación metodoloxías de innovación, con especial atención á metodoloxía Design Thinking e con orientación a buscar e deseñar solucións creativas para trasladar os produtos e servizos dunhas empresas a novos mercados.
De carácter presencial, intensivo e práctico e doce horas totais de formación, terá lugar os días 5, 6 e 7 de novembro nas instalacións da CEL en Lugo en horario de 16:00 a 20:00 horas.
As prazas son limitadas e cubriranse por rigorosa orde de inscrición, que pode tramitarse a través da seguinte ligazón: