Voltar atrás

Escrito o:

As empresas lucenses infórmanse sobre venda a través de Amazon e Alibaba na CEL

Unha vintena de representantes de empresas déronse cita hoxe na Confederación de Empresarios de Lugo (CEL) para informarse sobre venda e exportación a través dos maketplaces das plataformas Amazon e Alibaba nun taller práctico organizado pola organización empresarial lucense no marco do proxecto Internovamarkt Food, que conta con financiamento europeo.

O taller, que foi impartido por Andrés Vicente García, Project Manager de eBusiness & Mercadotecnia Internacional de Inycom, multinacional que de solucións e servizos tecnolóxicos e dixitais, buscaba ofrecer unha visión práctica dos mercados electrónicos como ferramenta de mercadotecnia e vendas, chamando a atención sobre aqueles aspectos que deben coidarse para ter éxito en canles como Amazon ou Alibaba, non exentos de complexidade. 

Entre outras, analizáronse cuestións como tipoloxía de marketplaces e modelos de negocio relacionados; claves e modelos para vender e exportar no marketplaces de Amazon; o mercado electrónico B2B de Alibaba e vantaxes de ser gold supplier ou outras canles estratéxicas alternativos aos marketplaces líderes.

A CEL organizou este workshop informativo tendo en conta que os marketplaces consolídanse como tendencia en mercados electrónicos e concentran gran parte do negocio do comercio electrónico. Amazon e Alibaba son as plataformas globais por excelencia e coñecer os seus escenarios dixitais, modelos de negocio e principais características, é clave estratéxica de competitividade global para as empresas.

Internovamarket Food

O proxecto INTERNOVA MARKET FOOD enmárcase dentro do Programa INTERREG V-A España-Portugal (POCTEP) 2014-2020. INTERNOVAMARKETFOOD é un programa acelerador cunha orientación eminentemente práctica que a través da cooperación transfronteiriza busca dotar ás empresas agroalimentarias de Galicia e o Norte de Portugal dos coñecementos, habilidades, técnicas e instrumentos básicos necesarios para que poidan crecer rapidamente mediante a mellora da súa internacionalización, innovación tecnolóxica e capacidade de mercadotecnia. Os socios do proxecto son o Centro Tecnolóxico dá Carne (CTC), a Confederación de Empresarios de Ourense (CEO), a Confederación de Empresarios de Pontevedra (CEP), Anfaco-Cecopesca, a Associaçao de Empresarios de Portugal (AEP), a Associaçao para a Promoçao dá Gastronomía e Vinhos (Agavi), os Institutos Politécnicos de Bragança e de Viana do Castelo e a propia Confederación de Empresarios de Lugo (CEL).

Entre outras accións, a través de Internovamarket Food a CEL ofrece ás empresas que se inscriban a posibilidade de participar en talleres prácticos como o organizado hoxe, acceso a un diagnóstico especializado sobre capacidades de exportación ou informes ? país ou preparación de misións inversas.