Voltar atrás

Escrito o:

Curso de Comercialización e Marketing de Productos Agroalimentarios: últimas prazas

A Escola de Empresarios e Centro de Formación da CEL está en proceso de selección dos alumnos participantes no Curso de Comercialización e Mercadotecnia de Produtos Agroalimentarios, que pertence ao seu Plan de Formación Intersectorial 2015. A través deste curso formarase de forma especializada en mercado agroalimentario, accións de mercadotecnia e estratexias de produto máis adecuadas a este mercado, fixación de prezos ou estratexias de promoción e publicidade, entre outros.

Este curso impartirase entre os días 18 de marzo e 23 de abril, na modalidade de formación mixta (que combina unha parte online e outra presencial). En total, o curso comprende 155 horas, 50 delas presenciais e o resto de teleformación.

Programa

  • MÓDULO 1. FUNDAMENTOS DA COMERCIALIZACIÓN E O MARKETING
    · Definicións, conceptos e formas.
    · O marketing e o sector alimentario.
    · Marketing e diferenciación de produtos agroalimentarios.
  • MÓDULO 2. O MERCADO AGROALIMENTARIO
    · Factores que influyen sobre a demanda de agroalimentos.
    · Regulación dos mercados agrarios.
    · Información de mercados.
  • MÓDULO 3. MARKETING ESTRATÉXICO SOBRE DISTRIBUCIÓN
    · Ciclos de vida da distribución.
    · Canles comerciais e mercados en distribución e consumo dos produtos agroalimentarios.
    · Comercio internacional, intracomunitario, comercio exterior.
    · O comercio xusto.
  • MÓDULO 4. ESTRATEXIAS DE MARKETING SOBRE O PRODUTO
    · O produto e o mix de produto.
    . Decisións sobre liñas de produto.
    · Decisións sobre embalaxe e etiquetado.
    · Marketing ao servizo da agroalimentación.
  • MÓDULO 5. A FIXACIÓN DOS PREZOS NOS PRODUTOS AGROALIMENTARIOS
    · Obxectivos das estratexias de fixación de precios.
    · Fixación de precios en produtos agroalimentarios.
  • MÓDULO 6. ESTRATEXIAS SOBRE PROMOCIÓN E PUBLICIDADE
    · Concepto de promoción. Percepción dos consumidores. Aspectos económicos e legais.
    · Planificación da promoción de vendas.
    · Instrumentos promocionais dirixidos aos consumidores.
    · Promocións aos distribuidores.
    · A publicidade.
    · A organización do departamento de vendas.

MÁIS INFO E INSCRICIÓNS