Voltar atrás

Escrito o:

OBRADOIRO VIRTUAL | Social Selling “Incrementa as túas vendas optimizando as túas redes sociais”

Dentro do programa Internovamarket Food, do que forma parte a CEL, o Centro Tecnolóxico dá Carne (CTC) organiza un taller formativo Social Selling "Incrementa as túas vendas optimizando as túas redes sociais" en modalidade virtual os días 17, 18 e 19 de novembro, en horario de 12 a 14 horas (hora española), cunha duración total de 6 horas. Esta formación está dirixida a pemes agroalimentarias da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal

No taller abordaranse os seguintes contidos

  • Técnicas básicas de prospección
  • Como chegar ao teu mercado obxectivo?
  • Aumentar a captación de Leads e a porcentaxe de conversións.
  • Como usar o Facebook, Twitter, Instagram e TikTok como ferramenta de vendas?
  • Como usar LinkedIn para chegar aos teus clientes e a potenciais clientes?
  • LinkedIn Hacking Commerce
  • Aprender a facer unha planificación de vendas en redes sociais
  • Descubrir e deseñar unha estratexia equilibrada entre Marca Persoal e Marca Comercial
  • Aprender técnicas básicas para contactar ao teu cliente potencial. Os 10 trucos para unha estratexia eficiente.
  • Importancia do libro de estilo e coherencia na comunicación e na estratexia
  • Métricas e Análise. Timing.

 

O taller busca, nestes momentos de incerteza, axudar ás empresas a empregar as redes sociais como estratexia de mercadotecnia e de xestión empresarial para aumentar a súa competitividade e posibilidades de éxito no mercado.

A asistencia é gratuíta previa inscrición nesta ligazón. Máis info no cartel descargable ao final desta entrada.

Esta acción celébrase no marco do proxecto INTERNOVAMARKET-FOOD para o sector agroalimentario de toda a Eurorrexión, financiado polo programa INTERREG V-A España- Portugal (POCTEP) da Unión Europea e o FEDER e organizada polo CTC.