Escrito o:
OBRADOIRO VIRTUAL | Social Selling “Incrementa as túas vendas optimizando as túas redes sociais”
Dentro do programa Internovamarket Food, do que forma parte a CEL, o Centro Tecnolóxico dá Carne (CTC) organiza un taller formativo Social Selling "Incrementa as túas vendas optimizando as túas redes sociais" en modalidade virtual os días 17, 18 e 19 de novembro, en horario de 12 a 14 horas (hora española), cunha duración total de 6 horas. Esta formación está dirixida a pemes agroalimentarias da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal.
No taller abordaranse os seguintes contidos:
- Técnicas básicas de prospección
- Como chegar ao teu mercado obxectivo?
- Aumentar a captación de Leads e a porcentaxe de conversións.
- Como usar o Facebook, Twitter, Instagram e TikTok como ferramenta de vendas?
- Como usar LinkedIn para chegar aos teus clientes e a potenciais clientes?
- LinkedIn Hacking Commerce
- Aprender a facer unha planificación de vendas en redes sociais
- Descubrir e deseñar unha estratexia equilibrada entre Marca Persoal e Marca Comercial
- Aprender técnicas básicas para contactar ao teu cliente potencial. Os 10 trucos para unha estratexia eficiente.
- Importancia do libro de estilo e coherencia na comunicación e na estratexia
- Métricas e Análise. Timing.
O taller busca, nestes momentos de incerteza, axudar ás empresas a empregar as redes sociais como estratexia de mercadotecnia e de xestión empresarial para aumentar a súa competitividade e posibilidades de éxito no mercado.
A asistencia é gratuíta previa inscrición nesta ligazón. Máis info no cartel descargable ao final desta entrada.
Esta acción celébrase no marco do proxecto INTERNOVAMARKET-FOOD para o sector agroalimentario de toda a Eurorrexión, financiado polo programa INTERREG V-A España- Portugal (POCTEP) da Unión Europea e o FEDER e organizada polo CTC.