Escrito el:
Guía de consejos preventivos de salud laboral ante el coronavirus ISSGA | Actualización
Guía de consejos preventivos de salud laboral ante el coronavirus elaborada por el ISSGA, una vez actualizada a fecha 21 de abril, introduce una serie de cambios.
Los cambios más significativos respecto de la versión anteriormente enviada afectan al apartado de “Medidas previas al inicio de la actividad”, se sustituyen los dos últimos parágrafos por los siguientes:
“As persoas traballadoras especialmente sensibles (TES) á COVID-19 son as que están incluidas nos grupos vulnerables e ademáis a valoración do seu posto de traballo determinou que existe un risco medio, alto ou moi alto en relación coa exposición ao SARS-CoV-2. Non se terá en conta o risco baixo por ser similar ao comunitario. Estes casos deberán ser valorados polo persoal sanitario do Servizo de prevención de riscos laborais (SPRL), e de ser cualificados como especialmente sensibles, deberánse propoñer as medidas preventivas adecuadas para minimizar o risco no medio laboral (colectivas ou individuais, adaptación de tarefas, reubicación...). Se non se poden adoptar as medidas preventivas, o Médico do Traballo do SPRL emitirá un INFORME para o médico de atención primaria.
O médico de atención primaria será quen poderá emitir a baixa laboral ao persoal traballador afectado polo coronavirus, tanto nas situacións de enfermidade, de illamiento preventivo e a outro persoal que o precise como é o caso dos especialmente sensibles sen posibilidade de adoptar as medidas preventivas adecuadas. Considerase unha situación asimilada a accidente de traballo para a prestación económica, pero a continxencia a cumprimentar será sempre de enfermidade común.”
Recomendamos, de nuevo, la consulta de la página web del ISSGA, donde se actualiza información en materia de seguridad y salud laboral, y puede descargarse, en su sección de publicaciones, varias guías de PRL ante el coronavirus por sectores.
Para más información y consulta de dudas, contactar con el Gabinete de Seguridad y Salud Laboral de la CEL (Tel. 982 23 11 50)